Кохлеарни имплант

 

Кохлеарна имплантација је довела до изузетног напредовања у процесу ре-хабилитације деце са тешким сензоринеуралним оштећењем слуха, као и постлингвално глувих особа.

У школи Стефан Дечански”, од 2000. године почиње се са ре-хабилитацијом кохлеарно имплантиране деце у сарадњи са стручњацима из неколико медицинских и дефектолошких установа.

Свако дете је посебна личност и има своју индивидуалност па због тога детету посебно прилазимо и слушни тренинг одређујемо према његовим специфичним карактеристикама и потребама.

Током једног часа у трајању од 45 минута, примењује се више различитих слушних активности:

-          слушање лингових звукова

-          слушање ономатопејских звукова

-          слушање инструмената

-          слушање и разумевање упутстава, наредби и питања

-          конверзација која одговара дечијој узрастној грипи

Избор речи, темпо и обим речника зависи од говорно ситуационих потреба и индивидуалних могућности детета.

За родитеље је од нарочите важности да знају да ли ће њихово дете моћи да похађа редовну школу, па је сарадња породице и рехабилитатора и због тога битна. Важно је да родитељи имају реална очекивања успеха свог детета и да знају да је то индивидуално за свако дете.

На основу досадашњих искустава, деца са кохлеарним имплантом могу да постигну висок ниво слушног и говорно-језичког развоја као што су боља артикулација, разумљив говор, боље разумевање саговорника, разговор телефоном.

Колико ће дете имати користи од кохлеарног импланта, колико ће му подршке бити потребно и како ће напредовати у школи и поред адекватне рехабилитације, индивидуално је за свако дете

Децу са кохлеарним имплантом припремамо за укључивање у редован систем образовања, међутим нека остају у нашој школи.

Бројач посета

582282

Јавне набавке

Minicalendar

март 2024
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031